מוסך חיבה

כל שרותי הרכב במקום אחד !

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • חסכון כספי בטיפול הרכב (22/01/2010)

    שלום לכם,

    רבים אינם יודעים ואינם מודעים לכך כי יבואן הרכב חייב לתת אחריות לרכב חדש אף אם לא תוקן הרכב במוסך מורשה של היבואן  (תקנה של משרד התחבורה). ניתן לתקן את הרכב בכל מוסך מורשה של משרד התחבורה (לא של היבואן) ובלבד שהחלקים יהיו מקוריים ו\או חליפים טובים (לעיתים אף היבואן מוכר בעצמו חלפים חליפים לרכביו שלו).

    מדוע חשוב לדעת זאת? במוסך מורשה של היבואן בד"כ תחויבו בתשלום הרבה יותר גבוה מאשר מוסך שאינו של היבואן (אך חייב להיות מורשה של משרד התחבורה) על אותה עבודה בדיוק (כמו טיפול תקופתי, החלפת בלמים,טיפול במזגן, פחחות וצבע, ועוד דברים).

    גילוי נאות הכותב הינו בעל מוסך בת"א, מורשה של משרד התחבורה (מוסך חיבה 052-4435054) ואף משמש כקבלן משנה לעבודות שמעבירים לו מוסכי יבואן (אך מחייבים כפול על אותה עבודה בדיוק).

    אשמח לתגובות ושאלות, יום טוב לכולם.

  • קומבינות של חברת הביטוח על גבנו...! (30/01/2010)

    נתחיל בזה שנאחל שלא תקרה תאונה לאף אחד מאיתנו! אך אם כבר קרתה תאונה המקום הכי טוב לתקן את הרכב הוא במוסך שאנו מכירים ולא מוסך הסדר. מדוע? חברות הביטוח מאלצות את מוסכי ההסדר שלהם (וכן את השמאים)  לתקן את הרכב המינימום עלות לחברות הביטוח(שאם לא כן יורידו אותם מרשימתם), לתקן חלפים ולא להחליפם למרות שדורשים החלפה, בד"כ התיקון לעין מקצועית מתבצע לא יפה ובאיכות נמוכה, ז"א למרות ששילמנו ממיטב כספנו על ביטוח הרכב במקרה של הפעלת ביטוח לא נקבל עבודה טובה וזה יתבטא ברגע מכירת הרכב ואו בבדיקה. כיצד חברות הביטוח "מנסות לקנות אותנו שנלך בכל זאת למוסכי הסדר" נותנים לנו השתתפות עצמית נמוכה מזה שנשלם במוסך רגיל, ולעיתים גם רכב חלופי (מובן שעל הכל אנו משלמים מהכיס השני שבו מורידים את ערך הרכב עם תיקון לא טוב). מנגד מוסך רגיל (שסומכים עליו) יחליף את כל החלקים הדרושים ללא התחשבות בחברת הביטוח וכמה יעלה החלק, לא יתקן חלקים אלא יחליפם במידת הצורך, ואני סבור כי אף מוסך מקצועי יבצע את העבודה בצורה הרבה טובה יותר (מפני שירצה שתחזרו אליו- שלא כמו מוסך הסדר שאתם מופנים אליו "בלית ברירה" למרות שיש ברירה.) כיום מוסכים טובים אף משלמים ללקוח את ההפרש בין מוסך הסדר למוסך רגיל וכמו כן נותנים רכב חלופי וכל זאת ללא תשלום מצד בעל הרכב ז"א משווים לפחות אם לא יותר את תנאי מוסך ההסדר שהיינו אמורים לגשת אליו. במצב דברים זה אין שום יתרון למוסך הסדר ורצוי לגשת למוסך שאנו מכירים, סומכים,ושם יתוקן הרכב בצורה הטובה ביותר.

    הדבר נכון גם לגבי שמאי הבית של חברות הביטוח.

    עלינו לדעת כי חוקית אנו יכולים לתקן את הרכב איפה שנחפוץ ללא שום התחשבות בחברות הביטוח, ניתן להזמין שמאי פרטי ואף להתווכח עם חברת הביטוח על גובה יריד הערך לאחר התיקון.

    גילוי נאות: הכותב הינו בעל מוסך חיבה ר"ח ישראל ב"ק 22 בת"א 03-5616868 052-4435054

    .
BizMakeBiz פותח ע"י